Roušky - Facemasks

Aktuální situace si žádá pro nás zcela nový doplněk, a tím je rouška, ústenka nebo chcete-li maska. Záměrně jsem se vyhnula slovu ,módní', protože z počátku to byla spíše nutnost. Šlo především o ochranu. Design po té visuální stránce byl opomíjen. Postupem času si však design svoje místo našel. Začaly tak vznikat různé druhy a typy. Snaha zdokonalovat tuto pokrývku úst a nosu rostla.
I my jsme nezahálely a pilně pracovaly, aby naše roušky padly jako ulité. Tímto vám chci přestavit něco málo z naší dílny. :)
Černá hedvábná rouška / Black silk mask

Hedvábná rouška / Silk mask

Hedvábná rouška s květinovým vzorem / Silk mask with floral pattern

Plátnové roušky pro ni a pro něj :)
Masks for her and him 


Komentáře

  1. Pěkné roušky. Já jsem si je šila sama, takže mi tak pěkně neseděly, ale účel splnily. Vzpomínám si, že když jsem šila první roušku, tak to byl docela mazec, ale časem jsem to vychytala :-) . Teď už se nosí jenom respirátory , a ty se ušít bohužel nedají.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky